1. lokakuuta 2014

Autumn ~

Mitäs pidätte näistä mun todella omaperäisistä otsikoista?

Noniin jjoo täällä taas,
viimepostauksesta onkin jo vierähtänyt vähän aikaa :'D

Olin eilisillan kipeenä, mutta vielä tänään ei onneks oo ollu kuumetta,
nii kävinpä sitten pikaisesti ottamassa muutaman kuvan tuolla pihalla
Koska
Halusin päästä kokeilemaan uutta kameraa nukettimien kuvauksessa ouo
Sain siis synttärilahjaks järkkärin, Sony a3000
Enkä kyllä osannu yhtään sitä odottaa o__o
Mutta oikein positiivinen yllätyshän se oli x)
 Tässä sitten opettelen käyttämään sitä kunnolla nii hyvä tulee c: ehkä.

Ja ainiin. 
Olen suunnitellut uutta nukkea ostavani tässä lähiaikoina,
mutta eipä siitä vielä sen enempää c;

Nyt varmaankin voisi näihin muutamaan kuvaan siirtyä ~









16 kommenttia:

  1. Iiiiih aivan ihania kuvia <33
    Kimika on niin nätti nallepipossaan x3

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kuvia! Kolmas on suosikkini, Kimika näyttää suloiselta lehtien seassa <3
    Ja onnea uudesta kamerasta ;)

    VastaaPoista
  3. Ihanan syksyisiä kuvia!!>3< noi kengät on niin söpöt ja Kimika itse on vielä suloisempi :3

    VastaaPoista
  4. WOU saitsä kameran?!?!?!?!?!?!?? JÄRKKÄRIN?????!?!?!?!?!??!?!?!??!?!? WOOOOOUUUUUUUUU. Etkä sanonu mitään ònó okei. ois ollu ehkä outoa jos oisit sanonu. Tai en mä tiedä. Outoa? EI. aargh, mitä mä sönkkään.
    ONNEAONNEAONNEA uudesta kamerasta OUO
    Vähä hyvi ekoiks kuviks tollee tosta tällee vaa ja tsädäm perfect pictures. Toisin sanottuna tykkäsintykkäsinrakastinrakastinrakastin ♥
    ...missä välissä sä kävit muuten kuvaa o o o ? kun siis...mä...sä...me juteltiin. Ja mä olin teillä. MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

    pullip-sisters.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kaikille! nun
      Zanzi mä kävin tosi taktisesti joskus yhentoist jälkee kuvaa ku sä olit tunnilla... öuö

      Poista
  5. Woow, aivan ihania kuvia :3
    Ihanan syksynen tunnelma, ja ihanat vaatteet <3

    VastaaPoista
  6. kivoja kuvia *v* jee syksy, jee kamera!
    reilua, kun kaikkialla on kivoja värikkäitä lehtiä, ja meillä on vaa ruskeita D: surullista

    VastaaPoista
  7. Oiii onnea kamerasta n w n
    Ja aivan täydellisiä kuvia * Q * !!!

    crazypullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Ooo onnee uuest kamerast *kuolee kateellisuuteen*
    mut jjoo ihanii kuvii n w n JA IHANA TOI PIPO owo

    VastaaPoista
  9. Tosi söpöjä kuvia :3

    VastaaPoista