11. elokuuta 2013

Haaste! nun

Sain siis Juulialta haasten, jonka kaikki varmaankin tietävät :D Kiitti Juulia!! c: Ja juhliksen kaikki jutut oon tehny, postaan sen luultavasti tänään illalla, tai viimestään huomenna c; Ja osallistuin pullip maailmalla- blogin kuvakisaan, aiheena koulu! c:
Kisakuva: 


    Säännöt: 
                                   
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.


2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen. 

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 




4. Heidän pitää valita 11 bloggajaa, joilla on alle 200 lukijaa.




5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.




6. Ei takaisin haastamisia!



11 asiaa itsestäni:


1. Mulla on yks pullip c:

2. Haluisin myös isulin >u<

3. En oo koskaan käyny miitissä, mutta haluisin käydä ouo

4. Oon n. 165 cm pitkä
5. Mulla on pitkät hiukset :D

6. Mulla on yks nukkeileva irl-kaveri ouo

7. Mulla on lemmikkinä kani :3

8. Mä harrastan ratsastusta c:

9. Tykkään puolihihaisista paidoista :DD vai onks ne 3/4 hihaisia xD

10. Jee, koulut alko! 

11. Oon 7. luokalla :D




11 kysymystä, joihin vastaan:

1. Minkä pullip mallin toivoisit nyt?
- Varmaan hatsune miku lol:in, koska meinasin eka tilata sen c:

2. Jos sinulla olisi nyt miiljoona (euroa) mihin käyttäisit sen?
- Mä en tiiä :O

3. Lempivuodenaikasi?
- Varmaankin kesä

4. Mistä asiasta tykkäät itsessäsi?
- Hmm...  Oon kai ihan mukava :D

5. Kamera malli?
- Digikamera, Canon PowerShot A2300

6. Lempi blogisi jota luet?
- En osaa päättää :D Ainakin Dolls game ja My stereo heart on ihania :3

7. Kuka nukeista on lellikkisi?
- Mulla on vaan Mimi joten se :D

8. Jos sinun olisi pakko heittää joku nukeistasi roskikseen, kenet heittäsisit?
- Mimi on ainoo, mut en suostuis heittää sitä roskikseen!! >:D

9. Läppäri vai pöytäkone?
- Varmaan pöytäkone, kun sitä on helpompi käyttää, mut läppärikin on hyvä!

10. Mihin Euroopan maahan haluisit matkata?
- Hmm.. En tiiä :D 

11. Tykkäätkö koulun käynnistä?
- JOO! :D


Minun 11 kysymystä:

1. Minkä nukkeperheen jäsenen haluaisit, jos et voisi ottaa pullipia?

2. Tykkäätkö tehä itse vaatteita nukeillesi?

3. Monta nukkea omistat?

4. Missä maissa olet käynyt? (suomea ei lasketa)

5. Lempivaatteesi?

6. Onko kivaa kun koulu alko? 

7. Kuinka kauan kuvaat nukkejasi/nukkeasi kerralla?

8. Tykkäätkö tehä musashootteja?

9. Oletko käynyt miitissä? Jos olet, kuinka monesti?

10. Kauanko olet pitänyt nukkeblogiasi?

11. Oletko kustomoinut nuken meikkiä?


Haastan:













13 kommenttia:

  1. uu kiitos haasteesta ^^ kerrankin hieman erilaisia kysymyksiä > u <

    VastaaPoista
  2. Kiitti haasteesta, teen sen seuraavassa postauksessa :33

    VastaaPoista
  3. Asdfghjklöä taas haaste uwu nooo koitan tehä sen tässä joskus .... :D

    alieninpullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Apuaa mun eka haaste en tiiä mihin nää jutut kirjotetaan D:

    VastaaPoista
  5. kiitti haasteesta. Love ya. :3

    VastaaPoista
  6. Voikko liittyy lukiaks >3>

    Pullip-story01.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Mietinkin tos taannoin, että miten pitkä oot, ni nyt selvis. ;)

    VastaaPoista