9. heinäkuuta 2013

KT: Welcome!

                                                             ajattelee
                                                               puhuu
                                                             *tekee*

Mimi: Hmm...

 Mimi: Kyllä tämän pitäisi olla oikea paikka. 

 Mimi: Niin ainakin siskoni puheista ymmärsin... 

Mimi: *koputtaa* outo käsi...

Minä: *katsoo ensin eteensä ja sitten alas* Moi...!

Mimi: Hei, olen Mimi. Tuota...olisinko...

Minä: Olen odottanut sinua! Vien sinut huoneeseesi.

Mimi: Ai... Kiva!

Minä: Tässä on siis huoneesi. ouo

Mimi: Okei. *avaa hattunsa*

 Mimi: Laitan tämän vaikka tähän....

Mimi: Sänky on ainakin pehmeä!

Minä: Tuota... En suosittele hyppimään siinä...

Mimi: Huoneeni kaipaisi ehkä hieman lisäsisustusta. ;)

Minä: Eiköhän se onnistu! nun



Siinä se, toivottavasti piditte! Aika kökkö tuo oli... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti